Et kameras sygehistorie

Når du køber et nyt kamera hos Elgiganten er det vigtigt, du har en mobiltelefon.
Det er ligeledes vigtigt, at du har noteret dig kameraets serienummer.

Hvis ikke de to ting er klar, kan de ikke modtage det til reparation.
Sådan er det.

Dvs. købere, som kun har fastnettelefon, ikke kan få deres kameraer indleveret til reparation hos Elgiganten.

Jeg afleverede mit kamera til reparation den 18. august og modtog en serviceseddel med et Ordre-ID til gigantens hjemmeside, hvor jeg kunne gå ind og chekke kameraets sygehistorie.

Det var en fin service. Dog er informationen den samme, som jeg fik ved indleveringen. Men det beroliger jo nok kunderne at kunne se på deres servicesag.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdag. Bogmærk permalinket.

2 Responses to Et kameras sygehistorie

  1. Havehyrden skriver:

    TDC har noget lignende. Vi havde problemer med netforbindelsen og kontaktede kundeservice. Efter gentagende reklamationer (uden at der skete noget) opgav jeg vores mobilnummer så den ansvarlige kunne ringe tilbage, og meget hurtig fik jeg en mail med et reklamtionsnummer og en masse vigtig information. Først der blev vi oprettet som en “sag” de skulle kigge videre på.
    Nu har vi så mobil, men vi bruger den sjældnt og kun til at koordinere indkøb, hentning og bringning mv, så¨vi giver ikke nummeret til andre. Men TDC tror åbenbart at alle har en mobil. Måske har de ret?

  2. Lone skriver:

    Ja, de fleste har nok mobil efterhånden.
    Jeg bruger mest min til vækkeur og har den sjældent med mig ud i byen.
    Det kom helt bag på mig, at den er et vigtigt led i fx servicesager.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *